Filma/movie - Drive/Izbrauciens


Agrāk, kad bija dzīves posms Kanādā, bieži rakstīju par filmām, ko tur skatījāmies kinīšos.


Esmu nolēmis atdzīvināt šo tradīciju, jo pēdējā laikā esmu noskatījies vairākas labas filmas, par kurām ar savām domām gribu padalīties.

Pirmā ir filma - Drive, jeb kā man pašam labpatīk teikt latviski - Izbrauciens.


Filmā galvenais motīvs protams, nav ne braukšana ne izbrauciens, tas ir tikai viens no instrumentiem asākam sižetam. Par ko tad īsti ir filma!?
Filma ir par cilvēku attiecībām, par to cik tālu TU esi gatavs iet un palīdzēt, samērā pat svešam cilvēkam no kaimiņa dzīvokļa.
Filmas producenti/režisori ir lieliski izmantojuši vienu no trikiem - portreta rādīšana un radīšana neizmantojot diologus, bet tikai momentu, ar attiecīgu fona mūziku. Tā liek cilvēkiem pašiem domāt līdzi, sajust galveno varoni, mēģināt viņu izprast. Protams, katram  tas ir nedaudz citādāk, bet efekts tiek panākts, jo liek izjust momentu, liek domāt - ko es justu būdams viņa vietā, un -  Vai es to spētu ?
Protams, kā jau gandrīz katrā kino lentē arī šeit ir mīlas stāsts, bet tas netiek pateikts teiši, tev filma liek to sajust un domāt.

Vērtejums - labi un emocionāli, 7.9 ir mans rezultāts šai filmai.

Rekomendēju.

No comments:

Post a Comment