Ceturdiena - kaut kāds augusts

Datumi vispār skrien kā pulksteņa sekundes. Laiks paiet nemanot, it sevišķi pēdējās nedēļas. Gandrīz katru dienu ir ko sadarīt. Varbūt tas ir ārzemnieku faktors - bet nelielu vietējo paziņu pulku esam nodibinājuši. Ja nav ko darīt, tad tik uzpeidžerējam Bredam, un kaut kas notiek, vai arī padodam ziņu kādam citam. Gandrīz katru vīkendu ir ko darīt. Un pat bieži arī darba dienu vakaros var ko izdomāt.
Tātad par ceturdienu. Nekas īpašs. Man bija ļoti agrais rīts šodien, bet Alnītis pa mājām. Nezinu, ko šis sadarīja, bet es jau šodien laicīgi biju arī mājās. Un viņš neko ļoti prātīgu vēl nebija sadarījis. Tad es atpūtos, jo bija agri jāceļās utt. Jūs jau ziniet kā tas ir. Alnītis tikmēr ar Bredu devās mutes ermoņikas nopirkt, nezinu, kas viņiem bija uznācis pa dinkšķi. Tad devāmies pir Toma( darba kolēģis) un viņa dēla Meta ( kas ir jau mūsu paziņu lokā, bet vien no Breda labajiem čomiem). Tur pasēdējām un uzsitām klaču, un pēc tam basīti paspēlējām. Bija jautri.
Diena beidzās, ka tumsā jau ierados mājās.

Tātad, jautājums Jums - ko Jūs gribiet vairāk dzirdēt no manis, tas ir, par ko lai es vairāk rakstu? !?

Un vēl... es jau būtu priecīgs atdzīvināt komentāru sadaļu, kas ir labajā pusē ... :)

Turās, jo es pats jau turos :)

No comments:

Post a Comment