Nedēļa

Lietas, domas, intereses, emocijas, pārdomas, sajūtas un citas lietas , cerams, būs šajā ierakstā. Un, iespējams, ka nekā no tā te nebūs...
Lasiet un jūs uzzināsiet!

Atkal esmu dzirdējis vaidas un citas tāda veida lietas, ka netiek rakstīts biežāk... nu nezinu nezinu, man jau liekas, ka viss tiek stāstīts tik bieži, cik iespējams, vairāk jau jums nestāstīšu par katru ikdienas sīkumu. Un - man te notiek vienvirziena komunikācija, gribu garas, īsas, labas, sliktas, smieklīgas, bēdīgas un visāda cita veida vēstules no JUMS.
Savādāk es te esmu sabijis jau vairāk kā 5 mēnešus un tikai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi tie draugi, kas mani informējuši... :(
Domāju, ka man ir vairāk to draugu. :)
Paldies tiem, kas mani atcerās ;)

Tātad, kas notiek ar mani un man apkārt... vēl jo projām strādāju par un iekš Weed Man. Esmu sapazinies ar gandrīz visiem kolēģiem. Būtu jau pastāstījis par katru no viņiem, bet man tik raiti nerosās tā valodiņa cilvēku atspoguļošanā. Katrā ziņā, ir interesanti, bet viens no viņiem mēdz būt nogurdinošs un ļoti lēns :D Viens (vārdā Braiens) atgādina kombināciju - Kaspars B./Ģirts D./Jēpis. Vareni smieklīgs un interesants džeks.
Darbs man patīk, jo ir ārpus telpām, teikt veiktas fiziskas aktivitātes, iespēja redzēt daudzus skaistus pagalmus un bieži vien māte daba davā skaistas dienas un skatus.
Un mēneša beigās būs darba tusiņš :)

Jaunumu sekcijā - esmu iegadājies vienvirziena avio biļeti uz rietumu krastu ( Vankūveru) . Palikušas tikai kādas 22 dienas un tad jau redzēšu beidzot saulīti norietam aiz LIELA ūdeņa (klusā okeāna). Dodos tur 9.novembrī :)
Vēl - Alnītis ar Bredu ir veikuši jau daudz vairāk kā pusceļu un pēc pēdējām ziņām pāris dienas atpakaļ viņi ir Brendon (Manitomba - provincē). Laika apstākļi uz doto momentu viņus īpaši nesaudzē - mīnusa grādi un šad tad sniegs, cik nopratu, tad tikai pretvējš pagaidām ir rimies. Un tie abi brīvdomātāji nakšņo arī teltī pāris naktis... Bet viņi izbauda katru nomīto milimetru. Esmu tikai lepns par viņiem, ka tie tik tālu jau ir.

Dienas momentu nodaļā - katra diena, katras dienas rīts, katrs saullēkts, katra dienas sekunde ir kā moments, kas ir atmiņas vērts. Un šajā nedēļā māte daba ir lutinājusi ar skaistām dienām, bet tās bijušas aukstas gan... pa dienu tikai daži grādi virs nulllllles. Un naktis ūdeni pārveido cietā masā.
Varu te tik pieminēt dažas lietas, kas sastāda manus dienas momentus - kastaņu smaržu, mārtiņrozes, āboli, krītošas kļavas lapas un citi momenti :)

Šodien konsatēju, ka varētu sastādīt sarakstu ar lietām pēc kurām es ilgojos, bet tas būu pārāk garš. Pavadītie gadi LV devuši daudz paradumus un pieradumus, pēc kuriem jaunajā dzīvē sanāk ilgoties.

Gribēju vēl pastāstīt par to kā Kanādas valdība domā, kā iziet no recesijas. Viņiem ir sastādīts saucamais - Canada's Action Plan, kas domāts, lai palīdzētu trūcīgajiem, pensionāriem, ģimenēm ( gandrīz ikvienam). Recesija šeit nozīmē - štatu samazināšanu, un nelielu privilēģiju noņemšanu valsts iestādēs stradājošajiem, un tās ir tādas privilēģijas, pa kurām vēl LV paldies dievam nav vē iedomājusies. Galvenais ir - lai pēc iespējas vairak un ātrāk cilvēku dabūtu/atgūtu darbu, ienestu atkal nodokļu naudiņu atpakaļ valstij. Kanādieši būvē ceļus, veido maznozīmīgas darba vietas, galvenais, lai cilvēkiem būtu darbs. Kā sacīt jāsaka, ar manu skatu - Kanādas valdībai ir plāns, savukārt Latvijas valdība domā, ka viņiem ir plāns. Tas tik tāds subjektīvs redzējums.

Šovakar biju uz filmu - Where the wild things are. Nebija nekāda dziļā filma, bet tāpat lika paskatīties uz dzīvi ar bērna acīm, un deva man šādas tādas pārdomas. Interasnta filmiņa, bet ne tā pati labākā. Viegla vakara izklaide ar lielu devu fantāzijas.

Nezinu kapēc, bet esmu nolēmis šeit un tagad publiski atvainoties un lūgt piedošanu visiem, kurus esmu aizskāris, sāpinājis, vai kādā citā veidā sarūgtinājis. Tagad grūti pateikt, kāds bijis tā brīža iemesls, bet tas katrā ziņā nav bijis attaisnojams. Karam taču dzīvē jādara labas lietas. Un ja ir iespēja, tad jācenšas laboties :) Vēlreiz atvainojos VISIEM, tagad zinu, ka tā nebija mana labākā rīcība. Lūdzu piedodiet.
Es centīšos laboties.

Ceru, ka Jums bija interesanta lasāmviela ;)

P.s. būtu vareni interesanti, ja kādi no maniem draugiem rīko tusiņu , varētu ar mani saskaipot un uztaisiit web tusiņu ar mani arī :) mūsdienu tehnoloģijas taču ir attīstījušās tik tālu, ka varam satusēt virtuāli :D

Turās...

No comments:

Post a Comment