2010

Atkal jau paskrējusi kārtējā darba nedēļa Jums un citem, ne man. Esmu atradis darbu, bet ne gluži to ko gribētu, nācās ņemt to, jo pagaidām citu variantu īsti nebija. Bet turpināšu meklēt kaut ko labāku. Bt par šo tēmu nedaudz vēlāk.
Pabiju pirmajā apmācībā saistībā ar darbu Olimpiskajās spēlēs. Varu teikt – kanādieši tēmē augstu... kā jau katrās olimpiskajās spēlēs – viņi cer un dara visu, lai šīs būtu visu laiku labākās ziemas olimpiskās spēles. Ja viņiem sanāks viss kā uzlikts uz papīra, tad jau tiešām būs skaisti. Un pašam jau ar prieks ka būšu daļa no šī visa.
Pašā sākumā mums parādīja ( līdzīgu šim) olimpisko spēļu video rullīti... diezgan jauks, elpu aizraujoš un arī iedvesmojošs... Varēja jau arī vēl nedaudz pieslīpēt, bet es jau tik piekasos :D
Bieži vien darba intervijās prasa, kā tu sevi redzi pēc "n" gadiem. Un ja agrāk man kāds būtu teicis, ka būšu tur, kur tagad esmu, un būšu daļa no 2010 Winter Olympics, pretī teiktu - turpini sapņot. Kā sacīt jāsaka - nekad nevar īsti zināt, ko liktens tev piespēlēs.

Mājas biedru ietekmē aizgāju uz Twilight - New Moon. Debīlākā filma, ko savā dzīvē esmu redzējis, tad jau pat labāk skatīties Cieto Riekstu visas daļas katru gadu Z-svētkos. Filma 2,5 h gara, kas tiek nozagtas no tavas dzīves. Tā varēja tikpat labi būt arī stundu divdesmit gara. Tipiski amerikāņu tīņu stilā. Liekas, ka vēl kaut ko stulbāku nevarēja izspiest. Paša debīlisma kangals.
Bet šis ir mans viedoklis, jo es jau vispār nēesmu šīs milestības sāgas fans Var redzēt, ka cilvēkiem iztēle strādā, bet diezgan dīvainā rakursā. Oki, beigšu cepties par šo filmu.

Piektdiena mums bija super saulaina un beidzot varēja pilnībā redzēt visus kalnus visās malās... Eh... lieliski skati visapkārt :)

Tātad visiem zinu, ka interesē darbs, ko esmu sadabūjis. Nu tad mēģināšu remdēt jūsu ziņkārību. Darbs būs Shopinga centrā, kioskā - USB (u should be working). Tātad tirgošu dažendāžādākas USB ierīces. Pēc pirma acu uzmetiena stendam likās, ka te ir visādi interesanti gadžeti :) Būs ko papētīt.

Priekšā nedēļas nogale, un cerams, ka Svētdien atripos abi Kanādas apceļotāji.

Tā lūk man iet.

No comments:

Post a Comment