Sliktas lietas atgadās - otrā daļa = cīņa pret straumi


Biju izdomājies gana laba argumentus, savu līdzekļu atgūšanai bankā.
Izgulējies un gatavs cīņai ar kanādiešu birokrātiju, mīnos uz tuvējo bankas filliāli. Ieejot bankā mani sagaida smaidīga bankas pārstāve, izstāstu savu bēdu, un viņa tagad pēta, ko viņa var darīt. Apskatās un saka, ka viņa šoreiz nespēs palīdzēt, bet lai dodos uz to bankas filliāli, kurā nogūldīju savu naudas čeku, viņi spēšot palīdzēt, un visam vajadzētu būt ok.
Uzkāpju uz sava dabai draudzīga transporta līdzekļa un minos uz attiecīgo iestādi. Pa ceļam atgadījās ķibele - pārsprāga priekššējā riepa, jo iebraucu bedrē, netīšām. Labi, ka nebiju tālu no mājām, vilku velo uz mājām. Nomainīju sabojāto riepu, un devos uz savu mērķi. Pabraucis pāris simtu metru, kur gadījies kur ne - priekššējā riepa atkal pārsprāga. Tā it kā būtu kā zīme - nav lemts nokļūt galamērķī. Vairāk rezervju riepas nav, naudas jaunai arī nav. Bet toties man ir Entonija ritens, kas tika izmants visu laiku pirms tam. Pārbaudītā vērtība mani nepievīla un aizveda mani, kur vēlējos.
Bankā parrādīju savas žēlabās acis un teica, ka viss ok. Naudu varu dabūt.
Atpakaļceļā pār mani vēl naca lietus ar krusu un pamatīgu vēju.
Un tad sliktās lietas beidzās, vismaz šodienai. Cerams, ka saņēmu pietiekošu devu, un pāris mēnešus nebūs ķibeles :)
Un visas negatīvās lietas likās tik mazas, ka sanāca šodien parunāties ar vairākiem draugiem. Paldies ;)

Esmu gatavs doties uz 4500 km tālo Vankūveru...

Turās....un vēl jau vīkends arī priekšā, kas solās būt interesants :)

Šīs dienas muzikālā izklaide -




2 comments:

  1. Kādu iemeslu (naudas izņemšanai) tad beigās bliezi viņiem acīs? =)

    ReplyDelete
  2. Pateicu, ka maajas nav ko eest, citas naudas nav, un man citu variantu nav :D

    ReplyDelete