Iepazīstu Vankūveru un apkārtni


Esmu jau pāris dienas padzīvojis Pasaules otrā malā = Vankūverā.
Mēģināšu uzburt jums to bildi, kādu es te redzu. Lai gan te jau man priekšā daudz letiņu, kuri arī apraksta savu pieredzi savos publiskajos manuskriptos.

Vankūvera=Rainkūvera.
Sākumā pats domāju, vai tiešām ir iespējams vienā vietā tik daudz līt. Bet redz, tas šai vietai piederās. Uzliek tādu kā šarmu nelielu. Un tad kad ir saulaina diena, tad tā ir jāizbauda. Sākumā vēl bija grūti atgūties un pierast pie Vankūveras. Viss tika salīdzināts ar Toronto. Lēnām sāku atrast no tā, bet tāpat man paies neliels laiciņš līdz pieredīšu pie šis lielpilsētas.
Bieži vien šeit baltais cilvēks jūtās kā minoritāte, jo visur ir šķībacainie, tiešām VISUR. Bet arī šim lielajam mīnusam, nāk līdzi bonus. Tas ir super lētie viņu ēdieni. Suši tiek ēsti gandrīz katru dienu. Kā gan lai to nedarītu, ja 24 gadaliņi suši maksā 6$. Vienkārši nevar neēst, jo viņiem ir ļoti garšīga zupiņa un paši suši ar pazūd nemanot.
Vienu dienu bijām izskrējuši uz vienu no parkiem, kas ir pie kalniem. Un šeit man ir jāsaka, tas ir to vērts un liekas, ka tu tur atrodies citā pasaulē. Dabas skaistums neaprakstāms. Tur var iet un sēdēt un stundām ilgi. Laiks tur paskrien nemanot :) (labajā pusē ir jaunās bildes, dažas).
No pilsētas pavareas skats uz kalniem ar sniegotām galotnēm, un pagaidām, katru dienu šī vieta patīk ar vien vairāk :)
Es vēl turpinu meklēt darbu, un esmu diezgan optimistiski noskaņots. Tad jau redzēs, ko man
šoreiz liktens piespēlēs ...
Sociālā dzīve te kūsā. Jo meitenes nodarbojas ar CouchSerfingu, un tad cilvēku ir visapkārt, un tas ir interesanti.



Jaukiņi, labiņi... turās

No comments:

Post a Comment