Kāda diena Kanādā


Kāpēc tad šī diena ir tik īpaša...
Viss sākās, kad no rīta pamodos un konstatēju, ka kāds ir bez manas atļaujas lasījis vēstules manā epastā. Paldies. Es jau sen gribēju nomainīt paroli šim epastam, tagad beidzot bija iemesls :)
Turpinājums...
Uztaisīju sev brokastis, bet tad aizmirsu izslēgt plīts riņķi uz kura stāv panna. Kad brokastis paēstas, tad sajūtu jocīgu smaku. Kaut kas nav tā. Pannai ir izveidoies pamats piedegums. To tad arī beržu kādu pusstundu. Labi ka sanāca atberzt :)
Dienas turpinājumā ir paredzēts apgriezt matus. Dodos uz bankas automātu izņemt skaidro. Bet šis saka, ka nav tik daudz cik gribu. Tas nevar būt, zinu ka jābūt. Dodos iekšā bankā. Visu izskaidro, un saka ka tikai nākošo otrdien tikšu klāt savai naudai. Vai arī dodies uz bankas filliāli,kur noguldīji naudu. Naudiņu ta gribās,un tad minos uz atticīgo iestādi.
Pa ceļam mani kādas 4 reizes gandrīz nobrauc. Šodien es ievēroju visus ceļa noteikumus, bet ne autovadītāji.
Arī šajā bankā skaidroja, ka tomēr nevarot tikt klāt savai naudai. Tikai otrdien. Nu baigā škrobe.
Todos mājās un štukoju, visus iespējamos argumentus rītdienas sarunai ar banku. Esmu apņēmības pilns tikt pie saviem līdzekļiem ātrāk.
Vienīgais šīs dienas prieciņš - pa ceļam uz majām izdomāju izbraukt caur parku, un tur pēkšņi pāris metru attālumā briežu māte ēd kokam lapas. Pāris minūtes pastāvēju un pavēroju :).

Šīs dienas mūzikas playlistē ir klasiskā mūzika ---- Klausamies un izglītojamies :)

















































Ja noklausījāties visu... apsveicami ;)

Turās...

5 comments:

  1. a ja nee? pats noklausijies?

    ReplyDelete
  2. PRotams, ka pats noklausiijos :)
    Savaadaak, jau nespeetu jums rekomendeet labaako klasisko muuziku, kas man patiik :)

    ReplyDelete
  3. ok latviesus es vel piekritu ar tevi kopaa klausiities, bet sitas butu pa traku:D

    ReplyDelete
  4. a man daži gabali tīri neko

    ReplyDelete
  5. Tas te jau nav ilgstoshi ;)
    Vakar peec trakaas dienas uznaaca klasiskaas muuzikas bums :)
    Tas nav palieksh trakums :D
    Vari neuztraukties ;)

    ReplyDelete