Pirmās sajūtas,mirkļi un emocijas Vankūverā

Nekā daudz nebūs šeit, ko stāstīt, bet ....
Esmu ieradies vietā, kas ir vēl tālāk no dzimtenes krastiem. Kas tad īsti notika un kā to uztvēru pirmajā pusdienā.
Kad lidmašīnas šasija pieskārās zemei, tad apjautu, eu - es esmu otrā pasaules malā, esmu Vankūverā. Un bija grūti aptvert, ka esmu te ieradies :D
Esmu pateicīgs meitenēm, ka devušas man nakts mājas ;)
Kā sacīt jāsaka, šeit tiešām daudz līst un tad atkal skaidrs laiks un tā visu laiku :D
Bet ir ok...
Vārda diena arī tika atzīmēta un viss lieliski pagaidām :)


Autobusā: - Jūsu biļete? -Mana biļete! -Parādiet jūsu biļeti! -Nopērciet pats un skataties! -Kas jūs slims esat? -Kas jūs ārsts esat?

Briinos, ka draugiem.lv nepiedava : iemet draugam ar Gaili; samiljo Gailiti; Cepts Gailis uz profila bildes utt ...

No comments:

Post a Comment