30.maijs - kontrastu diena

Kaa jau sesdienaa kaatiigi izguleejaamies. Tad bez liekas steigas shodien gaidiijaam pulkstens 12.00. Jo Shodien ir pirmaa darba diena, nu reaala darba diena, nevis papiiru darbi. Driiz arii pienaaca taa stundinja un devaamies mees uz jauno darba vietu.
Satiekam savu tiesho priekshnieci - Laurena. Vinja ir atbildiigaa par noliktavu, un tas ir tieshi tur, kur mees stradaasim (paarsvaraa tikai tur). Un muusu shiis dienas darb buus viens no vissvieglaakajiem darbiem noliktavaa - monteet kopaa lampas.
Mees tad arii kjeramies pie darba. Un taa mees 6 stundu garumaa to vien dariijaam, kaa pakojaam aaraa lampas no kasteem un skruuveejaam kopaa. Jo sheit cilveeki peerk lampas saliktas jau, nevis kastees un maajaas pashi neskruuvee kopaa. Pa visu dienu kopaa salikaam kaadas 100 lampas, man jau skjiet ka vairaak. Pirmaa reaalaa darba diena pavadiita godam. Iepazinaamies veel ar vienu dzeku, kursh ari paarsvaraa straadaa tikai pa noliktavu.
Peec darba ashi minam ar saviem ekologjiskajiem uz maajaam, jo jaataisaas uz simfoniju. Maajaas aatri paarmainam dreebes un dodamies uz centru.
Es esmu nedaudz saguris un nezinu, kas man iisti sagaida tajaa simfonijaa, liekas, ka buus guljamais periods. Uz to te pasaakumaa sarodas pilna zaale ( apmeeram tik cik pilna Latvijas Nacionala Opera). Visi zoliidi sagjeerbushies, taa pat kaa mees.
Ejam seedeet, un mums ir sameeraa laba redzamiiba. Biljetes maksaaja 12$, gandriiz tik pat cik kino biljetes. Saakaas, saakumaa Haidna kaut kaads darbs teishi chellam. Parasti klasiskaa muzika nav manaa muuzikas sarakstaa. Un pirmaa dalja ( Haidna gabals) rit apmeeram 40 minuutes. Un es esmu nenormaali paarsteigts. Man patika, tieshaam ljoti patika. Arii apbriinoju, tos, kas speelee klasiskos instrumentus, tur ir jaabuut skilam, vismaz lai speeletu taadaa liimenii. Tieshaam esmu patiikami shokeets. Taada te lieta nekad pirms tam nebija piedziivota. Labi, ka muus te arii izgliito.
Tad bija paartraukums, un peec ta te saakaas kaut kaada cita kompinista simfonija 1 h 15 min garumaa. Arii nekad nebiju bijis uz simfiniskaa orjkestra koncertiem. Tas te arii bija iespaidiigi. Shitas skanjdarbs bija nedaudz pa garu, bet kopumaa njemot, taadas skanjas un tonjus un visu paareejo dzirdeet, redzeet un baudiit, bija to veerts.
Vakarinjaas tur pat centraa, ieejam piceerijas restoraanaa. Es te kanaadaa esmu uzsaacis taadu tradiiciju, ka jaanogarshi tas, kas nav nekad baudiits. Taa nu ez iveelos mistiso picu. Saakumaa pirmo ceturtdalju normaali nograuzhu, un tad es sapartu, ka labaak tomeer ar picaam neriskeet.
Labi paeedushi dodaies maajaas, visi esam sagurushi, ierodoties maajaas, dodamies visi guleet.
P.s. shodien pirmo reizi dzirdeeju Entoniju lamaajamies - vinsh pateica - fuck, shit... Shos lamu vaardus.
see ya

No comments:

Post a Comment