Aizvadiitas pirmaas 10 dienas

Riits saakas shodiena taa paveelu, es no gultas izveljos tikai pus 10. Un tad pat savaacu kompiiti no braaleena un ieveljos atpakalj gultaa. Tad ap 10iem man saak nedaudz veeders bridinaat, ka ir riits un gribaas kaut ko ieest. Taa nu leenaam raapoju brokastiis.
Shodien kalendaars ir tuksh. Tapeec vien pa maaju tikai kustesim. Kameer braaleens celjaas un kaut ko ieknaabaa, es jau tikmeer paliidzu Kareenai darbos ap baseinu. Iztiiram un to un veel shaadus taadu darbinjus.
Braaleens shodien tads leens un miegains. Taa kaa es jau vakar uzmeistaroju savu rezumee, tad vinjsh shodien to dara. Un vinjam tas leenaam arii naak. Un tikai man prasa visu laiku, kam man tas vajadziigs, un tad ma uznaak neliela dusma - ja negribi, vari tachu netaisiit, es tev nespiezhu. Beigaas taapat vinsh to uzmeistaro.
Diena jau ir pusee un nekas dizhs nav izdariits. Alniits vieniigi ir piebeidzs savu Rezumee un es veel pielaboju saveejo. Tad nu suutam savus savus uuber uzlabotos rezumee uz potenciaalajaam darba vietaam, ceriibaam, ka beidzot kaut kas buus.
Vakaraa ap pus 7iem ciemos ierodas Beiruuzhs. Tas ir muusu radu ( Kareas un Entonija) gjimenes draugs. Vinsh ir Armeenis ,kas aizbeedzis jauniibaa uz USA un tad uz Kanaadu, un apprcejies ar Zviedrieti, kas peec tautiibas ir krieviete , laikam., un vinsh pats ir pasniedzejs universitaatee. Shoreiz Beiruzhs ieradies viens pats, jo sieva ir kalifornijaa pie deela. Taa nu pirms vakarinjaam mees aprunaajamies ar Beiruzhu. Vinjsh daudz jautaa par Latviju utt. Un tad stastot, saprotu, ka ieksh LV ir diezgan traki. Turaas Juus tur paliceeji.
Un visu vakaru liidz kaadiem pus 11iem mees daudz runaajaam, un dazhbriid pat sarunaas taa nogurdinaaja, it sevishkji , tajos briizhos, kad tikai jaaklausaas, miegs uznaak nenormaali.
Sarunas ir beigushas, un cieminsh devies maajaas. Es palieku lielajaa istabaa un turpinu skatities TV, jo raada NBA playofus, nedriikst jau neskatiities shitaadas lietas tieshajaa.

No comments:

Post a Comment