1. un 2. juunijs - ir ko dariit

Pirmdiena nesakaas ar darba dienu mums, jo veel prieksh mums nav uzmeistarots jaunais darba grafiks. No riit pamodies laiciigi, pus 9, domaaju iet skriet, bet tad atcereejos, ka 1dienaas nevajag iisti skraidiit, jo vakaraa ir basiitis.
Tad nu nododos graamatas lasiishanai - Kaa kljuut bagaam. Nav taa interesantaakaa, ko esmu lasiijis, bet ir ok. Varbuut kaads domu grauds man aizkjersies, kaadaa peleekajaa shuunaa.
Sveetdienas vakaraa vieteejajaa ss.lv, mums te saucas craigslist.ca, ieliktu sludinaajuma, ka paardodu to seetu ( vinju veco baseina setu). No riita pamostos un ir jau pieprasiijumi peec seetas. Uzzvanu vienam no prasiitaajiem, un sarunaajam, ka shis buus klaat. Atbauca arii, un iepaardevaam arii. Dienas saakums izdevies, neskatoties uz dranjkjiigo laiku, lietains un auksts.
Tad devaamies uz garaazhas istabnju. Tur esam nolemushi ieriikot savu buduaaru. Tur buus muusu atpuutas un trenazhieru telpa. Pirmais solis sperts, iztiiriits un ieviesta gjeneraala kaartiiba. Leenaam veidojam savu atpuutas telpu stilu. Par ietirgo seetas naudu tagad doma nopirkt mazo leduskapi un arii ipoda skaljrunjus. Saakam leenaam ielikt savu energjiju savai labklaajiibai shajaas maajaas.
Bijaam labi pastraadaajushi, un mums gribeejaas sevi apbalvot. Izdomaajaam doties uz netaalo ( 7km) kino. Shoreiz iechekojaam fimu - 17 again. Veerteejums - viegli izklaideejosha filma, un kaa jau katraa holiivudas meistardarbaa, tad teaii ieksha neliela pamaciiba p dziivi.
Atbraucaam maajas, paeedaam, pakasiijaam veederus, un devaamies sportot. Bija diezgna labi uzspeeleet basiiti.
Atbraucot no fiziskajaam aktivitaateem devos uzreiz guleet, jo otrdien man agri jaadodas uz darbu.


2.Juunijs.
Man shodien jaabuut darbaa no 7.30 un es jau esmu augshaa stundu pirms laika. Bija gruuti pamosties, bet es tik izberzeeju acis rasaa un ir ok, labi jau labi, tikai aukstaa uudenii nevis rasaa. Sataisos un minos ar savu ekonomisko un vides draudziigo liidzekli. No riita bija vees un arii visi veel gulj un ielas tukshas. Bija jociigi rdzeet vienu no galvenajiem celjiem uz Toronto galiigi tukshu bez mashiinaam.
Ierodos darbaa un aiziet, mana mainja saakaas. Alniitis tikmeer maajaas droshi vien kasa veederu. Shodien man vairs nebija jaabuuvee mantas, shoreiz bija jaapaliidzeet izkraamet jaunaa krava. Riita ceeliens liidz pusdienas laikam piet aatri. Un tad veel paaris stundas darbaa un citaa vietaa. Un man taas visas paiet aatri un darbs beidzies.
Spiezhu pedaaljus griidaa un driiz jau esmu maajaas. Alniitiits tikmeer esot veederu nokasiijis sarkanu, kaa arii paveicis veel shaadus taadus darbus muusu Buduaaraa. Un tad pienaakas mana karti kaartiigi atpuusties. Tas arii notiek - kaajas gaisaa.
Atpuutas stundas arii paiet aatri, un vakars ir nosleedzies.
Bija veel paaris domas praataa, bet taas jau aizmirstas, jo netika pierakstiitas.
Labi.... turaas.

1 comment:

  1. kādā sakarā jūs vispār esiet Kanādā?! Tīri pa vasaru vai arī pārvācāties uz turieni? Un kādi papīri tur ir jākārto, lai varētu strādāt un mācīties? Un kā ir ar izmaksām - lai nokļūtu tur un aptuvenās dzīvošanas izmaksas mēnesī?

    Man vienkārši ir plāns kkur notīties :)

    Opels

    ReplyDelete