25.juunijs - mana dz.d.

24.juunija naktii bija diezgan silts un taa iisti miegs arii veel nenaak. ALniitis izdomaaja iziet pusnakts pastaigaa liidz ezeram. Abi panjeemushu patiikamo dzeerienu devaamies uz pludmali. Tur sagaidiijaam manu dzimshanas dienu un iedzeeraam patiikamo dzeerienu. Veelreiz noverteejaam kaadu varonjdarbu bijaam veikushi ieprieksheejaa naktii.
Maajaas atnaakushi, Alniitis uzdaavina man davanu. Prieks par vinja izdomu. Tas ir T-krekls ar uzrakstu - I Look Like Polak, And Sound Like Russian, But I Am Proud Latvian. Zhetons Alniitim par shito.
25.juunijs man saakaas ljoti agri, jau 8os bija jaabuut darbaa, bet taa ir cena kas jaamaksaa, ja vakaraa grib izklaideeties. Darba diena bija sameeraa interesanta pateicoties speeciigajam negaisam, kas muusu ciemu paarshalca. Megjinashu jums pastaastiit kaads tas bija - ar ljoti ljoti speeciigu lietu, krusu ( krusas graudi bija visa iikshkja lielumaa), zibenjiem un perkonu. Tas viss te plosiijaas kaadu stundu. Es tikmeer biju darbaa, bet ALniitis pa maajaam. Nu jaa...te negaisi ir krietni niknaaki kaa LV, jo sheit arii gaiss ir ljoti mitrs, ja karstumaa kaut ko dari, tad visu laiku arii sviisti.
Peec darba atbraucu maajaas, un tad ar Alniiti daliijaamies iespaidos par negaisu. Alniitis speetu pashu negaisu aprakstiiit daudz maakslinieciskaak, bet tas lai paliek citam laikam. Varu tikai pateikt, ka kokoiem lapas riktiigi pa zemi, baseins pilns ar netiirumiem, un mums buus ko vismaz dazhi darbinji arii maajaas.
Leenaam taisiijaamies doties uz centru, jo Kareena ar Entoniju man un ALniitim uz naakamo dz.d. biljetes uz beisbola speeli. Vinji pashi arii naaks. Mees laizham ar vilcienu uz centru, un karteejo reizi briinamies par to, ka te nav vispaar konduktoru un kontrolieru. Bet tad vienaa stacijaa ieveerojam, ka tomeer ir, bet tie gaidiija vilcienu, kas iet preteejaa virzienaa. Veelaak es uzzinaaju, ka sods par braukshanu bez biljetes ir 500$. Tomeer labaak ir nopirkt.
Ierodamies beisbola stadionaa. Vietas mums taadas labas. Speele aiznjem triis stundas, un te ir daudz patiikamu emociju, lai gan muuseejaa komanda ( Toronto Blue Jays) zaudeeja. Bija prieks par speeli. Bija laba daavana.
Atbraukushi maajaas esam diezgan sagurushi, nezinu kapeec Alniitis, bet ir arii saguris. Laikam tapeec, ka vinjam beidzot ir jaabuut riita pusee darbaa. Vakars taa aatri paiet, un es arii esmu saguris peec rosiigaas nedeeljas.

2 comments:

  1. Nu priex par Tavu izdevušos dzimpeldienu! ;)
    BET vēl - tāds nedaudz aizkavējies sveiciens no manas puses kopā ar Latvijas vēju jau ir ceļā pie Tevis! ;)
    TTT
    (tā tik turpināt!)

    ReplyDelete