Chamaashanaas

iipash veltiijums Briezhu gjimenei.
Vienmeer chamaashanaas ( taa sho lietu meedza saukt muusu vecteetinsh Jancis), ir bijusi Briezhu gjimenes asiniis, laikam aizguuts no kaut kurienes. Un shii slimiiba tiek nodota no paaudzes paaudzee (No vecajiem Briezhiem uz iipashi adreseeto Alniiti).
Man tieshaam saak palikt gruuti iztureet Alniisha chamaashanos. Uz vinju vienmeer visi gaida, pat atceros, ka vinsh vidusskolaa pirmaas stundas gandriiz vienmeer kaveeja.
Mees esam sarunaajushi no riita kaut kur doties. Es laiciigi pieceljos, sataisos, paeedu, izdaru visas savas riita proceduuras. Bet Alniitis, celjaas 2h veelaak, un saak visu to pashu, bet, protams, ka taadaa gadiijumaa mees kaveesimies. Ja visu dariitu normaalaa tempaa, tad jau var buut arii vinsh veel kaut ko citu arii uzspeetu. Bet nee, vinsh visu dara iipashi leeni. Pa kuru laiku vinsh ir ieguvisIgaunju geenus?
Es jau agraak biju pamaniiji, ka Alniitis meedz chamaaties. Bet tagad, kad jaadziivo ar shameejo kopaa, taadam kaa man, ir gruuti sho lietu ilgstoshi panest. Cerams, ka speesi rast kaadu nelielu kompromisu.
Veel par piemeeru varu mineet - mees parasti ejam guleet liidziigos laikos ( ap pusnakti), un es celjos ap pus devinjiem, bet Alniitis ap 11.
Varbuut ir kaadas zaales pret leeno geenu ?
Paldies, ka uzklausiijaat manu saapi :D

No comments:

Post a Comment