15.juunijs - lieliska atpuutas diena

Beidzot vareeju kaartiigi izguleeties, un tas man patika. Alniitis, kaa jau vienmeer guleeja ljoti ilgi. Tad nodevaamies katrs savaam riita proceduuraam. Shodien aaraa patiikams laicinsh dienas saakumaa, jau sauliite augstu gaisaa un debesis superzilas. Taa kaa man shodien briiva diena, un Alniitim darbs tikai peecpusdienaa.
Shitik labu laicinju ir greeks laist veejaa. Tad nu mees shodien izklaideejaamies pie baseina peec pilnas programmas.
Te tika aizvadiitas paaris stundas. Nedaudz dienas saakumaa, pirms es veel biju iekaapis baseinaa, beidzot palamaajos ar Alniiti. Spriedze nonjemta un varam izklaideeties.
Diena taa arii tiek aizvadiita, sauljojoties un plunchaajoties. Pirmais iedegums uz muguras arii dabuuts. Saskaipojaam ar savaam famiiljijaam. Un peecpusienaa Alniitis devaas uz darbu, es paliku sauljoties.
Veelaak arii iedodas Entonijs un veel veelaak Kareena. Pavakarinjojam, ielieku smago betona kakji vinjam atrastajaa vietaa - daarzaa.
Un tad es devos uz basketbolu, kursh shodien beigas nenotika, jo bija paaraak maz cilveeku.
Dienas beigas.

1 comment:

  1. sorry, pie mums Banānijas republikā this video is not available :P

    ReplyDelete