10.junijs - jaunaa darba apguushana

Shodien atkal sanaaca kaartiigi izguleeties ( liidz 10iem). Kaarteejais riita ceeliens un brokastis, un kameer eedaam, tikmeer saskaipojaam ar brachku.
Un diena jau ir paspeejusi iesilt, un Alniitis ir izdomaajis ka vajadzeetu aiziet uz kino shodien pirms manas jaunaas darba vietas treninja. Taa nu taisamies uz kino, un konsateeju, ka pazudis kaut kur mans maks. Saaku domaat, un vieniiga vieta, kur vareeja nozumeeties mans maks bija darbs. Taa nu aatri centos miit pedaaljus un doties uz darbu, pa celjam arii notiek kjibele - nokriit kjeede, taa ka jaaliek apakalj ar rokaam. Un tad turpinu ar gaazi griidaa. Darbaa uzmekleeju priekshnieci, un vinja mani iepriecina. Tad aatri turpinam miit pedaaljus uz kino, lai uzspeetu uz filmas saaku, jo mees jau taapat esam aizkaveejushies, shoreiz pateicoties man.
Shoreiz muusu repertuaaris kritis uz Terminaatoru. Ir jau jaaredz shitaa episkaa cinjaa starp cilveeci un robotiem. Pirms gaajaam iekshaa zaalee, es panjemu lielo kolu. Iegaajushi zaalee, mums ir diezgan karsti un es veel turpinu aktiivi darboties. Un ar savu aktivismu izgaazu visu kolu, shoreiz nesanaaca relakseet savu veldzi. Kaa arii apshljakstiiju savu tiro kreklu.
Filmu noskatiijaamies un es miinos taalaak uz savu trainingu. Nonaacu tur diezgan laiciigi, paspeeju pat veel paeest. Kopumaa esam kaadi 10 jauninjie, visi straadaasim vienaa veikalaa. Te tiek pavadiitas 4 stundas ( Tas ir no 4iem liidz 8iem). Te tiek paarsvaraa stastiits, kas un kaa, un arii lielais papiiru darbs. Lai gan shii bija tikai otraa reize, kad bija papiiru darbs ( apmaaciiba), man tas jau apniik, tas nogurdina gandriiz vairaak kaa parasts darbs.
Un pec shitaa pasaakuma ,uzmetu ipodaa kaadu lustiigu dziesmu, un aktiivi miinos uz maajaam. Celsh kopumaa bija kaadu pus stundu, bet bija interesanti paveerot blakus pilseetinju, un arii braukt cauri parkiem, kas ir gar ezeru. Ljoti patika shitas miinejiens, un netaalu no maajaam, tieshi virs koku galotneem, iznira sauliite no maakonjiem, taada riktiigi dzeltena, un veelaak ar sarkaniem maakonjiem. Man kaa romantikjim, dienas nobeigums patika - veseliigs miineejiens un skaisti dabas skati.
Maajaas atbraucaam un apsveicaam Entoniju ar savu daavanu - 30 kg smago akmens kakji. Diena beidzaas atkal skatoties teevee.
Justify Full

No comments:

Post a Comment