9.juunijs - darba diena

Man sodien darba diena, bet tikai no peecpusdienas, un es shoriit dabuuju riktiigi izguleeties, liidz 10iem. Tad es leenaam nositu laiku. Tikmeer Alniitim atkal zvaniija no darba un piedaavaaja ekstra mainju shodien. Kameer var un jaudaa, tikmeer jaanjem viss, ko dod, un straadaajot taapat nenogurst, kaa straadaajot LV kaadaa veikalaa.
Skatoties teevee un seerfojot, nositu savu laiku. Tad arii dodos uz darbu. Shodien chakli straadaaju, un to beidzot pamaniija viena no augstaak staavoshaam personaam un par to mani atlaida maajaas aatraak, nekaa pienaaktos. Mees ar Alniiti esam chakli. Cerams ka lieli bosi to arii driizumaa novertees. Muusu darbaa vispaar ir ljoti internacionaala vide, jo te straadaa cilveeki no dazhaadaam pasaules valstiim. Eiropa ir kuplaa skaitaa paarstaaveeta.
Viens no labakajam, saprtotoshaakajiem un laipnaakiem ir Toms ( nevis latviski bet ar "o"). Vinjam ir kaadi 45 vai vairaak, bet diezgan jautrs kanaadietis. Paliidz mums ar Alniiti iejusties darbaa, paliidz un staasta visaadus jautrus piedziivojumus.
Es veel esmu iepazinies ar Bredu. Vinsh ir tikpat vecs cik es. Diezgan sakariigs un jautrs. Ir sarunaats kaut kad satuseet.
Ir veel taads diezgan diivains koleegjis, nu chaliits ar riktiigiem putniem, un vinjam ir Ultra igaunju geens - vinsh ir ljoooooti leens. Vainju deevee par Stiivenu. Tagad tik jaameegjina veel kaada labaaka iesauka vinjam izdomaat.
Kaa jau ieprieksh esmu zinjojis, muusu viena no priekshnieceem ir Urmeet, bet mees ar Alniiti vinju deeveejam par Kurmiiti. Vinja pati ir iebrauceeja, pirms daudziem gadiem, un naak no Indijas.
Veel ir dazhi cita darba kolegji, bet tie veel nav taa iepaziiti, lai pastaastiitu par tiem.
Peec darba atnaakot , maajaas es juutos nedaudz saguris, bet speeka veel daudz, nav taa kaa Latvijaa, ka no tevis izsuuc peedeejo dziiviibas sulu. Te par dziivi, visamaz mums ar Alniiti, kaa arii Kareinai un Entonijam, nav jaauztraucas, atbrauc no darba maajaas, un tev ne par ko nav jaaraizeejas, tikai skaties TV un relakseejies, padalies iespaidos pa dienu. Tieshaam tas ir taa nedaudz jociigi, ka nekas isti nav jaadara.
Turaas

No comments:

Post a Comment