11.junijs - aarpus maajas aktivitaates

Diena saakaas normaali, jo shoreiz desmitos bija jaabuut darbaa. Alniitis vareeja palikt guleet, jo vinjam darbas ir tikai peecpusdienaa.
Taa nu miinu uz darbu, un laiciigu jau saaku darboties. Shiis dienas specuzdevums - uzmeistarot maksimaali daudz lampas, jebshu visas, kas ir noliktavaa. Taa nu nodevos shim uzdevumam, kaa arii ik pa briitinjam piepaliidzu citos darbos. Shodien apmeeram bija taa - straadaaju acis nepaceldams. Toms jau mani iesauca par lampu dzeku, kaa arii lapmu taisiishansa robots. Shodien tieshaam straadaaju iipashi labi, un to noveerteeja visi, arii priekshnieces - cerams, ka ilgertminjaa, tas dos kaadu labumu. Mans orgjinaalais darba laiks bija liidz 3iem ,bet tad man piedaavaaja pagarinaat darba laiku, un jaa biegaas nostraadaaju liidz 6iem. Shodien jau vispaar man bija briiva diena, bet vakar vakaraa man piezvaniija un piedaavaaja straadaat. Taa nu shodien uzmeistaroju kaadas 60 lampas, lai gan neliekaas daudz, bet kopumaa, tas ir ljooti labs raadiitaajs, jo pa starpai bija arii citi darbi.
Straadaajot diezgan daudz dabuuju parunaat ar koleegji Bredu, nu jau gandriiz kaa chomi esam. Runaajaam par visaadama teemaam, kopumaa daudzas domas saskan, un arii vinsh, lai gan ir iists kanaadietis, veelas doties pastraadaat uz ziemeljrietumiem, jo tur nekad dziivee nav bijis. Taa nu sarunaajaam, ja dodamies uz rietumiem, tad kopaa. Protams, runaajaam arii par meiteneem, un vinjam pastaastiiju, ka latvieshu meitenes ir skaistaakaas pasaulee,saakumaa iisti negribeeja ticeet, bet veelaak paarliecinaaju. Buchas Jums visaam.
Peec darba aatri miinos maajaas, jo jau bija paari 6iem, un man shodien sarunaats uzspeeleet basiiti ar Drew un vinja draugiem. Un neilgi pirms 7iem vinsh mani savaac. Tieshi tad aaraa saak stipri liit, bet mees taapat braucam pie vinja drauga. Basketbola gross ir aaraa pie maajas, nu tas noziimee, ka buus nedauz slapsh. Aizbraucam un tur jau iipashi neliist, tieshi beidzis liit, bet taapat aaraa slapsh. Bet ja jau reiz mees esam atbraukushi, tad jaaiet speeleet. Saakumaa paspeeleejam 2 pret 2. Un man shii speele padevaas krietni labaak kaa paarejiem. Tad uzspeeleejaam 4 pret 4 ar vieteejiem kaiminju puikaam, kuriem visiem bija 13. Speeleejaam liidz 21. Un beigaas zaudeejaam... shoreiz nepaveicaas.
Beigushi speeleet, devaamies iedzert kaut ko siltu uz Netaali esosho Tim Hortons. Tur arii paredzeets paseedeet un papljaapaat. Sitam klachu, un tad arii nejaushi kafeiniicaa Drew ar draugiem sastop paziistamas meitenes. Turpinaajaam meeljot veel 2 stundas. Visu pat nespeeju atcereeties. Mani atveda maajaas, un sarunajaam, ka driizumaa sakontakteesim, lai atkal vareetu iziet kaut kur.
Taa nu shodien maajaas pavadiiju maz laika - tikai guljot. Un riit solaas buut atkal jauni piedziivojumi, jo uzskaashu straadaat savaa otrajaa darba vietaa.
Turaas...

No comments:

Post a Comment