Garais viikends

Piektdienaa Alniitim bija jaastraada no riita puses un man vakaraa. Darba diena pagaaja aatri, vismaz shodien atceroties, taa likaas. Taa kaa taa ir piektdiena, tad mees nevarm, visu vakaru seedeet maajaas, tas ir peec mana darba. Esam izdomaajushi iet uz nakts seansu jaunajiem transformeriem. Filma vien bija divarpus stundas gara. Veelaak uzrakstiishu recenziju par to.
Peec filmas leenaam miinam maajaas, pa cejam veel iebraucaam paarkaa un pludmalee paseedeejaam un papljaapaajaam. Taa peec trijiem naktii bijaam arii maajaas. Vairaak arii nespeeju neko dizhu atcereeties.
Sestdiena - manas dzimshanas dienas BBQ. Alniits visu dienu straadaja pa darbu, bet vinjam tur gaajis jautri, cepa hotdogus, paardeva tos un nedaudz arii noliktaa pabija. Sestdien darbaa bija labdariibas akcija. Es tikmeer visu dienu rosiijos pa maaju, meistaroju piiraagus un saldaas maiziites. Gatavoju shaadus taadus edienu vakaram. Diena pagaaja aatri.
Tad arii naaca vakars. Alniitis atbrauca maajaas veel pims cieminjiem. Un tad cieminji arii bija klaat. Beigaas dazhi neieradaas, pareizaak sakot, lielaakaa dalja neieradaas, bet tas ok... Ieradaas Breds, Ina un Dasha.(Sie ir mani darba koleegji, kas ir nedaudz jaunaaki par mani. Bildee pa labi ir esmu es un Breds). Mums sanaaca taads gados jaunaako koleegju atpuutas vakars. Veelaak ap pusnakti pievienojaams Mets ( tas ir Breda draugs un Toma vecaakais deels,kuram ir 20 gadi). Bija labi pavadiits vakars un nakts. Breds jau pats atzina, ka nav liels alus dzeeraajs, to vinsh arii pieraadiija, jo mees ar Alniiti tomeer krietni speejiigaaki bijaam tovakar.
Naakamais tusinsh sarunaats pie Breda. Vinjam patika ietuseet ar mums.
Speciaals zinjojums vecaakiem - naakoshajaa dienaa vaicaaju Kareenai ar Entoniju, mees vinjiem vispaar neesam trauceejushi, un mees esot bijushi nedzirdami.
Sveetdienaa mums abiem bija jaastraadaa, Alniitim no 11 liidz 6, un man no vieniem liidz seshiem. Bija paliels nogurums straadaajot, un diena darbaa arii bija pietiekoshi darbiiga, lai taa aatri paietu. Vakaraa arii bijaam nedaudz sagurushi. Bet miegs jau uzreiz nenaaca. Pavadiijaam vakaru skatoties seriaalus, kuriem esam iekaveejushi seerijas, jo atradaam internataa vietu kur to varam dariit. Noskatiijaamies arii vienu lielisku seeriju...

Pirmdiena arii bija darba diena abiem. Pirms darba uznaaca baigais lietus gaaziens, un tas bija iemesls iet peldeeties. Un tas bija lieliski. Iemeegjinaajaam arii kameru zemudens fotograafeeshanaa. Darba diena peec tam jau arii pagaaja aatri, jo bija rosiiba visu laiku.
Taa nu ir aizvadiita viena gara nedeeljas nogale un saakums.

No comments:

Post a Comment